Selasa, 15 Mei 2018

Dedak Tongsan King Game Yob Bota

Kenapa saya gelarkan Dedak Tongsan King ini macam ada bunyi Raja-raja?

Sebenarnya dedak ini hanyalah panggilan semata-mata, tidak ada kena mengena dengan raja.

Ia di gelar "KING" kerana dedak ini boleh mendaratkan ikan tongsan walaupun ada beratus-ratus pemancing bertanding di kolam tersebut, Dedak ini mampu mendaratkan ikan tongsan dengan menggunakan teknik yang betul dan membuat persediaan sebelum 1 Hari Game Kolam Pancing Yob Bota Perak.

Selain gelarkan "king" ia mampu membezakan ramai yang order dedak yang manakah mereka mahukan dan beli, ia juga memudahkan saya untuk berurusan dengan pembeli dengan penjual Umpan.

Memang saya akui aktiviti memancing ini adalah reski andai tuan-tuan dapat mendaratkan ikan, lagi-lagi ikan Podium Sasaran Pemancing di waktu bertanding.

Untuk Gelaran Dedak Tongsan King mempunyai banyak campuran yang hampir 12 jenis rempah yang ada di dalam kandungan dedak ini bagi memikat si ikan mulut besar yang di kenali dengan panggilan manjanya ikan Harum Mewangi.

Harga nya sama dengan Dedak Tongsan Aboh, namun begitu campuran rempahnya adalah tidak sama dan berbeza beza.

Rempah Ratus campuran dedak king begitu wanggi walaupun belum di bancuh basah. Ini kelebihan dedak king ini.

Bagi yang selalu turun Game Kolam Pancing Yob Bota pada yang berminat dan ingin mencuba resepi dedak ini boleh la menghubungi saya di talian : 019-212-5841 ( syukrilan ).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan