Isnin, 14 Mei 2018

Walaupun Dedak Tongsan mahal tapi berbaloi

Salam sejahtera, walaupun kini dedak tongsan mahal, tapi masih berbaloi , masih ada lagi penghuni air tawar yang berminat untuk menjamah.

Paksa dan terpaksa untuk menjual harga dedak tongsan semahal ini, apakan daya segala bahan mentah dedak tongsan mahal kini.

Harap para rakan-rakan pemancing di harapkan sedia maklum, bukan niat di hati untuk mengaut untung banyak dalam aktiviti penjual dedak tongsan berskala kecil ini.

Tiada paksaan jika dedak saya jual ini mahal, itu pun sekiranya berminat dan ingin mencuba dedak yang saya jual ini silakan untuk menghubungi saya.

Bukan itu sahaja kos untuk pos laju juga sekarang mahal, saya mohon ampun dan maaf andai dedak yang di jual mahal.

Tuan-tuan pun maklum, dedak mahal, saya tidak sanggup jual dedak yang tidak cukup bahan dalam respi dedak aboh dan dedak king tongsan, jangan mengeluh andai dedak harga murah tapi seko ikan tongsan tidak dapat menjamah umpan.

Baiklah kepada yang benar-benar berminat untuk mencuba dedak hasil keluaran saya bolehla menghubungi saya di talian : 019-212-5841 - syukrilan ( number baru saya ). Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan