Jumaat, 15 Mei 2015

Perambut Tongsan / Mekong untuk di Jual


Salam dan salam sejahtera kepada pengunjung serta pembaca sekelian. Hari ini saya ada menjual perambut Ikan Tongsan dan perambut Ikan Mekong. Perambut ikan ini amat sesuai untuk memancing menggunakan Pelampong serta Teknik Dasar kolam, Perambut ini sudah saya ukur sepenuhnya dan siap untuk dijual kepada sesiapa sahaja yang berminat.

Untuk Perambut ikan mekong ini, ia sesuai jika memancing teknik dasar kolam manakala untuk teknik pelampung ia tidak sesuai. Perambut Ikan Mekong kalau memancing menggunakan teknik pelampung memang tidak sesuai, jadi untuk perambut mekong yang menggunakan teknik pelampung mesti pendek sedikit ukuran nya.

Manakala kala tali perambut ini adalah 100 paun, untuk ikan mekong ia amat sesuai dan juga ikan tongsan. Mata pancing pula saya gunakan ialah Mata Pancing Gamakatsu jenis Shinner Hock UE yang terbaru dan ia amat sesuai untuk 2 jenis ikan ini.

Sekiranya nak beli, biar lah mencecah berat sekilogram ini kerana harga Pos Laju agak mahal dan tidak dapat saya elakkan.

Harga untuk Perambut Ikan Tongsan serta Perambut Ikan Mekong ini adalah sekitar  Rm 7.00 sebuah. Berminat sila hubungi saya : 019-2361080.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan